2lokummannesiii esraskrdn Evet araba ciddi anlamda öyle ama kitap konusuna gelince kütüphanesi olan insanlar var ben benim gibiler için dedim. Acıkma anlamında demedim ayrıca motorin ve kağıda yorum yaptım. Kaldı ki aldığımız havlu kağıt ve tuvalet kağıtlarını sda tasarruflu kullanmaya bakacağız.
esraskrdn 2lokummannesiii Neyi tasarruflu kullanmıyoruz ki artık. Fakir eroini dedikleri çekirdeği bile hayatımızdan çıkardık. Kızıma 10₺lik çerez alıp azar azar veriyorum. Vitaminini alsın daha küçük diyerek.🤦
Ogullarinaasikanne Goktugmom_ zam zam zam bıktık artik kuyruk kuyruk diyenler simdi bu kadar pahaliliga amerika oyunu diyorlarya Allah hakkimizi sorsun hepsinden 😏😒
Balkupum2505 Goktugmom_ yok cnm olurmu avrupa bizi kiskaniyoz 😀basimizdakilerin tuzi kuru seni beni dusunen yok adam bi markete gitti kendi maasini 100 bin yapti koyunlarida asgari ücretle hesap kitap etmeye devam etsin müstahak bize
bikerem Goktugmom_ dun gece farkettim ben de. Yağ indirimi yazan arkadaşlara yazdim. Migrostan sepete ekledim ve sabah fiyat artmisti. 32li tuvalet kağıdı 100 kusur olmus bu gece
2lokummannesiii esraskrdn ya kıyamam canım böyle deyince daha da üzüldüm 😓😓 Sadece eşin mi çalışıyor?
Nilya88 Goktugmom_ o değilde gerçekten 32 li tuvalet kağıdını 97 ye alan varmiydi çok uçuk sanki rakamlar ben hiç 97 ye tuvaelt kağıdı gormedim
dinle_beni_bi 5 lt ayçiçek yağı 125 TL olmuş. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Biz sadece zeytinyağı kullanıyoruz ama sıvıyağ kullanan insanlar adına bir kez daha üzüldüm
Nilya88 Goktugmom_ Allah askina iki gün önce gittim markete teno 32 li tuvalet kağıdı ki en adisi o 40 TL di kasımın 15 inde ay başında familya 32 li 43 liraya aldım ben hiç bu kadar yüksek tuvalet kağıdı gormedim ki
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Goktugmom_ 32 li selpak 131 lira olmuş. Bugün bir de süt ürünlerine zam geldi. 1 lt süt 8,50 oldu galiba. Markaya göre değişse de.. Esas zamlar bir de yeni yıldan sonra. Hadi bakalım.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Goktugmom_ Zamlanan bunlarda değil ki, kadın pedleri de uçmuş. Orkid platinum kullanıyordum ben hamileyim şimdi yeniden alacağım. 15 liraya alıyordum 9 ay önce bu yeni serisi şimdi 54 lira. Şimdi bir şey söyleyeceğim olmayacak.
Solocann Goktugmom_ ya bu zamları kim yapıyor neden her gün zam zam neyin kafası bu bu insanlar nasıl alıcak diyen yokmu ay çıldırıcam neye yetişicez 😑