Rumeysaaaras ilk aylarda sagma makinesi bebegin emisinden daha güclü oldugu icin daha fazla cıkıyor. Sonraki zamanlarda bebeginiz sağma makinesinden daha kuvvetli emiyor. Emzirince 100 cc ye yakın emiyordur, sagma makinesi gücsüz kalıyor yeteri kadar uyaramıyor zaten gögüsler yumusuyor. Bebek emmeye basladıgında gögüsler sızlıyor dolmaya baslıyor mesela ama sagma yaparken aynısı olmuyor. Problem edilecek bir durum gibi değil ama tabi işe gittiginiz sagmanız gerektigi icin önemli bir konu haline geliyor, bir gögsünüzü emzirin sadece digerinin toplamasını bekleyin, malt tüketin, bestlak damla kullanabilirsiniz. Ve psikoloji cok önemli sakın sütüm bitiyor psikolojisine girmeyin, stres cok önemli bir faktör