Ben kendim uyguladığım yöntemleri söyleyim size bebeğim 27 günlük benimde doğumdan beri bestlak damla humana çay içiyorum sabah rutinim rezene çayı öğlen ısırgan otu çayı akşamda kimyon çayı tabi bunların yanında 3,5 litre su tüketiyorum yemek olarakta sadece gaz yapan şeyleri yemiyorum onun dışında herşeyi yiyorum çok kafaya takmamak lazım sütüm az bebek doymuyor dedikçe süt azalıyor ve bebeğimde huzursuz oluyor ben böyle düşünüp huzursuz olunca o yüzden en önemli şey sakinlik ve pozitif düşünmek ☺️