Canss3535 şimdiden yavaş yavaş düzeni oturtmanız lazım sonra çok zor. Bn ilk kızımda gece 4 saatte uyandırıp emziyordum snra alışkanlık oldu ve gece çok sık uyandı ve düzeltmedim. 3 yaşına geliyor ancak gece uyanmaları kesildi gibi. Tam da diil. Şimdi kızımda gece uyanmazsa ellemiyorum. Doktorumuz gündüz uykuları en fazla 2,5 saat olsun sonra uyandırın dedi. Akşam 5-5:30 sonrası uyutmuyorum. Akşam 6-6:30 banyo yaptırıyorum 7-8 gibi de uyuyuor. Sabah 7 -7:30 da güne başlıyor uyusun diye zorlamıyorum. Benim kızım da 2,5 aylık 1 aydır bu şekilde yapıyoruz baya alıştı düzene. Sizde şimdiden düzeni oluşturun sonra çok zor oluyır.