Merve1989 bu söylediğiniz şeye uğunma diyorlar bizim buralar da. Böyle ağlarken çocuk bir anda nefesi kesilir gibi oluyor sesi kesiliyor bayılır gibi olup tekrar dediğiniz gibi kendine geliyor. Benim 19 aylık oğlumda da var. (Küçükken babasında ve bende de varmış doktor o yüzden genetik dedi) her hangi bir yerinde bir şey yok benim oğlumun çok şükür bu durum ya genetik ya da kalp problemin de (örn. Kalbi delik ise) olurmuş. Ama %90 genetik bir durum belirli bir yaşa gelince geçer. Sizde ya da eşinizde var mıymiş onu araştırın ya da 1. Dereceden akrabalar da dede nene dayı amca vs.