bikerem oturmaya çok hevesli bir bebek yattığı yerden kafasını kendini kaldırmaya çalışıyor sürekli bende bu hevesini kırmamak için çok kısa süreli oturtuyorum yani böyle yapılması gerekiyormus hatta bazen 1 2 dakika desteksiz oturduğu da oluyor ama çocuğum asla ayakta durmuyor basmıyor hemen çöküyor bazen diyorum acaba bir problem mi var