_YanakReisinAnnesii Busemertt
Evet kullandı oğlum. Hiç de bir zararı olmadı. Hem bebeğim için iyi oldu, sıkılmadı. Hem de ben işlerimi yapabildim.
7aylık iken aldım, günde işte bir kaç saat içinde durdu, evi gezindi vs. 11aylık iken emeklemeye başladı, kaldırdım. Şuan emekliyor. Tutunarak yürüyor, tırmanıyor, düşüyor vs. O sebeple kaldırdım.
Ne pipi kısmına zararı oldu ne de ayakları çarpık veya başka bir şey. E-bebekten almıştım.