Rmkbk 12-34 gaz gaz diye çırpınıp doktora taşırken geçen ay süt alerjisi teşhisi konuldu teşhis konulup ben tüm protein Li şeyleri kesince çocukda gaz olayı kalmadı boşuna birton ilaç yükledim nekadar bitkiselde olsa ilaç yani
EPFD Halis bebeğiniz 2 bucuk aylıksa bi 2 hafta daha bekleyin 3. Ayda kesiliyor gazları çünkü sindirim sistemleri artık işlevsel hale gelmeye başlıyor. Eğer baktınız geçmedi doktorunuza danışın dozları doktor belirliyor.
Ssoysalasli 12-34 anne sütünün laktoz enzimini kolaylaştırır bende kullanıyorum tavsiye ederim 🙃 ayrıca sap simplex de kullanıyorum en son doktoraı gittiğimiz de probiyotik verdi onu verdiği için relactaz i ara ara veriyorum 🤗
12-34 Rmkbk benim kızımda alerji var onu fark ettim süt ürünlerine ben bıraktım ama yumurta alerjisi de var gibi geliyor bana
Ssoysalasli 12-34 bende emziriyorum emzirdigim için kullanıyorum zateen mama hiç kullanmadım bende siz sorunca cevap vermek istedim