Selensahin 12-34 evett ben kullanıyorum bebeğim için ama faydasını gördüm mü tam emin olamadım yaklaşık bi 2 haftadır kullanıyoruz. Huzursuz olduğunu anladığımda gece veriyorum o kadar
bahardonmez 12-34 ben sabahlari 5 damla bio gail veriyorum arkasindan sam simplex onceden 20 damla veriyodum ama yetmedi simdi dr sabah ogle aksam ve yatmadan 10’ar damla dedi ise yariyor eskisinden daha iyi bebegim
57600 Sab simplex gerektiği dozda kullandığınız zaman çok faydalı bi ürün bnm bebeğim çok gazlıydı çok faydasını gördüm
ZKY 57600 merhaba ben de yeni başladım doktor 7 damla dedi çok sıkışırsa günde 4 defa en fazla 7şer damla şeklinde siz naasll kullandınız ben biogaia yı gece veriyorum emzirmeye kalkınca sonra rahat uyusun diye
Halis 57600 kac damla veriyorsunuz birde aya gore degisiyomu benim bebegim iki bucuk aylik kacdamla vermem gerekiyo bide gunde kac defa
Ssoysalasli 12-34 anne sütünün laktoz enzimini kolaylaştırır bende kullanıyorum tavsiye ederim 🙃 ayrıca sap simplex de kullanıyorum en son doktoraı gittiğimiz de probiyotik verdi onu verdiği için relactaz i ara ara veriyorum 🤗
EPFD Halis bebeğiniz 2 bucuk aylıksa bi 2 hafta daha bekleyin 3. Ayda kesiliyor gazları çünkü sindirim sistemleri artık işlevsel hale gelmeye başlıyor. Eğer baktınız geçmedi doktorunuza danışın dozları doktor belirliyor.
Rmkbk 12-34 biogai ile birlikte kullanmıştık bir işe yaramamıştı ve daha nicelerini ama teşhis yanlışmış bizde