ikicocukluAnne_ canım ben 9 aylıktan bıraktım mamayi gündüz hep yemek yiyor 3 ana öğün 3 ara meyve yoğurt falan Bi uyuturken cicibebeli süt ilk başlarda şu kattım azcigina şimdi suyuda katmiyorum gece hep sütlü civibebe veriyorum dene alerji olursa o aylarda pisikten anlarsın 2 yaş yazmış biri doktor onermiyormus sen annesisin kahvaltıya öğlene yiyebilecegi şeyleri yapacaksın hergun