Ben ek gıdaya ağırlık verdim 1 yaşında mamayı bıraktık. Çok nadir eğer akşam yemeğini iyi yemezse yatarken mama veriyorum uyuyor. Doktorumuz önermedi sütü bir yararı yok dedi ama mama fiyatları ortada. Hipp combitoc alıyorduk aylık o kadar çok masrafı oluyordu ki. Ama sütü açıkçası alerjik mi değil mi diye deneyip verebilirsin bence mesela öğlen süt akşam mama gibi