Ben de spinal olmuştum sabah 10 civarı. Ameliyat sonrası uzun süre ağrı hissetmedim. bebegimle doğum sonrası fotoları çekip arkadaşlarıma yolladım, doğum yapmış birine benzemiyorsun dediler :) akşam üzeri biraz ağrılarım oldu dikiş kenarlarında ama dayanılmayacak ağrı değildi.4 gün boyun ağrısı yaşadım. serumla parol verdi doktor. Daha sonra hiç ağrım olmadı.