Bosssmom canım ben genel anesteziyle sezeryan oldum sabah 5 de 8 bucukta kızımı yanıma getrdiler yatağı kaldırarak hafif oturur pozisyona getirdiler beni bebeğimi emzirdim. saat 12 de de ayağa kaldırdılar yürüttüler o saatten sonra saat başı kalktm kendim yavaş yavaş yürüdüm. 12 den sonra bebeğimi kucağıma alabiliyordum yani. bütün güç sende evet biraz acıyor hiç acımıyo değil ama kucağında ki şey o kadar güzelki onun karnı doysun onu sevebileyim kucağında dursun diye acını unutuyorsun. bide ben 17 saat suni sancı cekmş biri olarak sezeryan sonrası solda sıfır kalıyo diyebilirim 😂 içini ferah tut sağ salim al bebişini kucağına inşallah ☺️☺️