Asilbebis ben doğduğundan beri uyandırıp beslemedim çünkü kendisi 1 buçuk saatden uyanıyordu. Sonra 3 aylık olunca geceyi hiç uyanmamaya başladı,akşam 12de mama içer sabah 6,7 gibi uyanırdı. 4. Ay atağından sonra her şey yerle bir oldu artık 3 ay oldu doğru düzgün uyumuyor, 3 defa kalkıp mama içip geri uyuyor .