EsnadinAnnesi Canım bende bundan muzdariptim gece sürekli uyanıyordu her uyandığında mama veriyordum mesala onbir iki-üç arası ne zaman uyanırsa sabaha kadar böyleydi 2-3 saatte içiyordu alışkanlık olmuştu artık nasıl bıraktırsam diye 2-3 ay düşündüm sonra kendisi sinyal verdi bi uyandım saat 4 o zaman verdim sonra 7 gibi kalkıyor o zaman verdim böylece uykuda 1 tane içiyordu kendisi uyanmamaya başladı yani bende değerlendirdim bi kaç gün böyle gitti bana da cesaret geldi sonra arada uyansa da emziğini verdim başını okşadım sakinleşip devam etti uykuya asla mama hazırlamadım böylelikle bıraktık bu arada 11 aylıktı bırakmayı denediğimizde