Kinginthenorth benzer belirtiler bende de var, göğüs ucumda beyaz noktada var bebeğimi emzirdikçe acıyor. Kitle ilk gün vardı emzirdikçe gitti ama ucundaki acı hala devam ediyor.. 5,5 aylık kızım bu zamanda olmaz diye düşünüyordum ama her zaman dikkatli olmak gerek demek ki