Kinginthenorth Merhaba anneler. Dünden beri sağ göğsümde bir ağrı ve kitle var. Ama çok etkileyen bir şey değil ağrı boyutu. Bebeğim 11 aylık emiyor, bu aylarda mastit olur mu acaba. Şimdi hafif ateş ve sıtma var, başına gelen var mı?
Wanderlust Kinginthenorth bahsettiginiz tum belirtiler mastit belirtisi genel cerraha muayene olabilirsiniz ates de yapiyorsa ilerlemis demektir
Tugba1821 Kinginthenorth bende ateş olmadan atlattım çok şükür ama ağrı çok yaptı parol içtim belki ondan çıkmamıştır ateşim
Kea19-02 Kinginthenorth benim de oldu ateşim 39.5 du düşmedi lahana koydum ama ilacda kullanmak zorunda kaldım o arada bebeğimi dolaptaki sütlerle besledim o zaman küçüktü
Kinginthenorth Tugba1821 benim ateşim 37,5 aslında çok değil ama ben de parol aldım unarım çıkmaz daha fazla. Teşekkürler cevabınız için 🙏🏻
Mihrimah9 Gögsünüzü biyere carptıysanz da olur bnm de bebegm 11 aylk bendede agrı vardı ates yokdu peçete dusmustu göğsüme rafdan ıkı gun agrıdı bol bol emırdm gcti egilip kalkamıyodum hatta.
Kinginthenorth Mihrimah9 onu da düşünüyorum acaba darbe mi aldım diye. Halsizlik ve burun akıntısı da car belki de üşüttüm. Kafam karışık 😊