Melike571 Minkpndam yok kız ne günü ertesi güne geçiyor en fazla hadi 2 gün sürsün o kadar korkutma kendini.
Momandbabyy Minkpndam şu an 4 buçuk aylığız ve2 aylık aşıları yaza denk gelmişti. Ben de biraz bilinçsiz davranıp fazla giydirmiştğm onun da etkisi var tabi. Ama çok fazla ateşlenmişti o gece. Hayatımda ilk kez bu kadar korkmuştum. Ama doktor da o gece tek çözümün fitil olduğunu söylemişti. Ve bir saat içinde 36 ya inmişti çok şükür.
Momandbabyy Minkpndam kendini telaşlandırma fitil gerçekten işe yarıyor. Ateşinin çıkmasını bekleme gece uyumadan bir tane koy bebeğinde rahat bir şekilde uyur.🥰
cnsgrn Minkpndam he bak iyi olur yakinsa git yaninda birilerinin olmasi sana daha da güc verir onlarda ilgilenir destek olur
Momandbabyy Minkpndam ‘Paranox S’ fitilin adı. Bu arada 4.5 aylık olmamıza rağmen 4 aylık aşımızı biz daha bugün olduk. Ben de nöbetteyim bu gece.🥰
Bir_prens_bir_prenses Minkpndam evet yarm saat içinde geçti bi daha da çıkmamıştı. Fitiller daha ağır bence surup vermelisin
Tkmile Ayy aynı kaderi paylaşıyoruz bizde yarın olcaz 2.ay aşısını ,sünnet oldu tam iyileşsin diye bi hafta erteledik bakalım yarın neler olcak güzel düşünelim güzel olsun insallahhh
Kubra11 Minkpndam aşı vurulmaya gitmeden yarım saat önceden bebekler İçin calpol veriyorum 5saatte bir de tekrarlıyorum ertesi güne kadar menenjit aşısı hariç hiç ateşi çıkmadı bu zamana kadar menenjit yaptırırsanız eğerki 2aşı vuruyorlar aynı anda yaptırmayın ağar geliyor bebeklere oyuzden ateş yaptı Geçen ayda tekrar vardı Menenjit aşısı 4gun arayla yaptırdı doktorumuz hiç rahatsız etmedi aşı o zaman
eceunverkanra Minkpndam Braun’un 6515’i var koltuk alti da weweel kullanıyoruz. Soyle ki kulaktan ates olcerlerin ya ilk 3 ay ya da ilk 6 aydı sanırım cok emin olamadım ama cok dogru sonuc vermediğini söylüyor uzmanlar. En iyi sonucu koltuk altından alabilirsiniz. Gece ben surekli kontrol etmistim uyanip bakmistim siz de oyle yapabilirsiniz☺️
Minkpndam eceunverkanra büyük gün bugün ben en iyisi alayım eczaneden de diğeri yetişmeyecek 😢 öyle yaparım uyumam heralde bende