Minkpndam kendimi gördüm yemin ediyorum sende, eşim hemşire benim ona rağmen böyleyim. Eşim tutsun istiyorum olurken de aşıyı bir yandan da ağlama sesini duymak bile beni çok kötü yapıyor tek kalsın da istemiyorum o an. Sağlıkları için tabi olacak ama, Allah için 3 tane birden ufacık bebek için çok fazla geliyor 😣