Doga_sever Noname21 paammmuktan olusan bas parmaaak buyuklugunde ve kalinliginda bir aparat. Ucunda iplik var. Vajina icine yerlestiriyorsunuz. Kanamayi o emiyor. Disari hic cikmiyor yani. 4 saate bir degistiryorsunuz.
2lokummannesiii Doga_sever bilmiyorum canım her türü iğrenç gerçi de 😂 tampon daha katlanılmaz geliyor bana.
Noname21 Doga_sever yok ya fitil misnsozde. Dogum başlasın diye tampon koyuyorlar ya o da ipli . Vajinanin içine. Cok canım yanmisti.
17112020 Tampon neden zararlı olsun ki….ped kullanmakta israr edenleri hic anlamıyorum tampon gibi bi rahatlık varken kullanmamak …elin alışınca miss gibi geziyorsun . Ah bi de fiyati uygun olsa gereksiz şekilde pahali yani
Doga_sever 17112020 vajina icine yerlestirdigin icin acaba mantar ya da enfeksiyona yol acar mi endisesi yasiyordum ben acikcasi. Ama googlede zararli degil yaziyordu
Yildiz3324 17112020 kesinlikle haklisiniz tamponlar çok pahalı ama rossmanin kendi markasi var facelle çok uygun hemde baya iyi ben 1 senedir o markayı kullanıyorum en son aldığımda 64 tanesi 25 gibi bir fiyatti bakabilirsiniz ben stok yapıyorum valla ne yalan söyleyeyim.Onceleri kotex ve o.b kullanıyordum ama kotex aşırı rahatsız ediyordu beni bu daha rahat
snil Doga_sever Tamponu birkaç aydır kullanıyorum, daha önce önyargılı olduğum için pişmanım. Günlük ped de takıyorum, kanamam çok yoğunken sızıntı olabiliyor. Onun haricinde bazen regl olduğumu unuttuğum bile oluyor çok rahat
Fatma66 Yildiz3324 saçma olabilir kullandığını için biliyorsunuzdur. Sanki içinize kaçacak gibi hissetmiyor musunuz? 🤔
Yildiz3324 Fatma66 yok canım öyle bir şey imkansız hem ipi var zaten ip dışarda kalıyor sorun olmaz ilk zamanlarda normal öyle hissetmeniz hatta rahat bile hissedemezsiniz alışınca acayip rahat