Moonlightttt Birkucakmutluluk Aa o zaman daha az su akıtıyor öyle mi vay ver tebrik ederim ☺️ Takirti yapio mu dolarken hazne? Bebeğim çit sesi ne uyanıyor da
Birkucakmutluluk Moonlightttt yok takırtı yapmıyor. İçini açıp bakmadan içinde şişe olduğunu anlayamazsınız. Klozetin kendi sesinden başka ses gelmiyor 😀 ben 0,5 lt attım içine
Birkucakmutluluk minikem çok güzel bir post açmışsınız teşekkür ederim. milli servetimizi tasarruflu kullanmak boynumuzun borcu diye düşünüyorum. Ayrıca faturayada yansıyor. En sonki su faturam 36 TL 👍🏻
minikem Birkucakmutluluk evet hepimiz bilinçlenmeliyiz bu hususta rica ederim. benim de genelde 25-30₺ arası geliyor ☺️