minikem Yarim_Kilo_Kiyma ben de öyle düşünüyorum biri beni uyardığı zaman da hiç gücüme gitmez ben de gördüklerimi hep uyarırım
Deletedmom_109 minikem meyve sebze yıkarkan büyük kapta yıkıyorum o suyu birtanecik😁 çiçeğim var onun için kullanıyorum ya da balkon yıkamak için kullanılabilir. Fikir olsun ❤
Deletedmom_109 minikem su kirliliğine de aslında dikkat etmek gerekir aslında plastik tüketimini azaltmak mesela. Bu tarz konularda fikir alışverişinde bulunmak için çok güzel bir post olmuş 👍
Birkucakmutluluk minikem hazne daha çabuk doluyor. Yani daha az dolmuş oluyor. Örnek veriyorum 5 litre dolacaksa 1 ltrelik şişe atsanız 4 litre dolar.
Moonlightttt Birkucakmutluluk Aa o zaman daha az su akıtıyor öyle mi vay ver tebrik ederim ☺️ Takirti yapio mu dolarken hazne? Bebeğim çit sesi ne uyanıyor da
Deletedmom4440 minikem burda bi post vardı elbiseleri 5 ayrı şeye ayırıp yıkayanları okuduktan sonra umudum tükendi 🤷♀️
Happiness87 Deletedmom4440 aynı şeyi geçirdim içimden. O insanlar yaptıklarıyla övünüyorlar çevreye dünyaya nasıl zarar verdikleri umurlarında değil.
Ucancivciv Çamaşır kurutma makinesinin suyunu biriktirip balkon yıkayan yada silme suyu yapanı duymuştum çok hoşuma gitmişti bu fikir
limonlukarpuzzz minikem banyoda su isinana kadar kovalara daha sobra temizlige kullaniyorum.. Blasiklarimi suyla akitmayi birakali çok oldu peçeteyle silip koyuyorum.. Çamasir blasik makineleri dolmadan çalistirmiyorum.. Kurutma makinasinin suyunu biriktirip balkon yikiyorum saf su oldugu icinnutuyede kullaniyorum..
Elif1150Ecem minikem Genelde hepimizin yaptığı aynı şeyleri yapıyorum,sadece farklı olarak bunlara diş fırçalarken bı bardağa su koyup öyle fırçalarız,calkalariz boşa su akıp gitmez 🤲🏻😉
minikem Elif1150Ecem hiç bardakla yapmadım onu denemek isterim ama alışmayınca aklıma bardağa doldurmak da gelmiyor