ruhpastasii İyot iki ucu keskin bıçak diyor doktorlar. Tıp neredeyse ikiye ayrılmış vaziyette. Dünya üzerinde ki en güçlü ve zararsız tek antibiyotik olarak adlandırılıyor. İlk kullanımda vücut alışana kadar tsh yükselmesi,idrarda koku yapıyor. Ama zamanla vücut alışıp,tolere ediyormuş. Vücutta birikmediği için toksik yapmayıp fazlası idrarla atılıyor. Ben herhangi bir yan etki yaşamadım,hastalık durumunda çocuklarıma da kullanıyorum. Ama siz lütfen doktorunuza danışın.