Minnosannesi19 benim oğlum 15 günlükten beri aşırı huysuzdu daha 1 aylık olmadan yüzünde isilikler çıkıyordu göğüs kısmında da vardı ben sıcaktan oluyor zannedip üstüne düşmedim, ağlamaları kesilmiyordu hep inleyip ıkınıyordu özellikle geceleri. Gazı var diye damla vs kullandık hafifletti ama geçirmedi. Bi 3 4 gün boyunca aşırı susmayacak şekilde ağladı hep huzursuzdu bi sabah kaka yaptı böyle lastik gibi uzuyordu bi şeyi var heralde diyip doktora götürdüm inek sütü alerjisi olduğunu öğrendik diyete başladığım andan itibaren güzel şekilde gaz çıkarıyor rahatladı uykusu düzeldi inlemiyor, kakası da miktar olarak çoğaldı ama 4 5 günde bi yapmaya başladı