[silindi] hayır çok pimpirikli değilim ama cibinliği denedim kışın bile 1 ayda toplanan tozları görseydiniz anlardnz benim evim işlek cadde ve 1 kattayım birde tek cephe he bide yanı başımızda kocaman bir site yapılıyor 😕 benim toza alerjim var birde sürekli temiz tutmak zorundayım