Tugbauuurikizler işini layıkıyla yapan herkese saygım sonsuz ama malesef sağlık ocaklarındaki hemşirelerden yana benim de yüzüm gülmedi yani bana mı denk geliyor diyorum nerde saçma sapan insan var toplamışlar gibi.Adam akıllı bilgi vermezler,ilgi alaka yok,hoş ben zaten doktor kontrolüne götürüyorum onlardan bi alaka beklemiyorum ama asla işlerini düzgün yapmıyorlar,benim mutahap olduklarım.Aşı konusunda da canınızı sıkmayın,birşey olmaz Allahın izniyle gönlünüzü ferah tutun🌸