Znurr ben de bugün öğrendim tamamlayıcı sağlık sigortamız vardı ve sırf çağlar hoca için yaptırmıştık, 1 kez gittik çok memnun kalmıştık ama klinik açtıklarını duyunca onlar adına sevindim ama kendi adımıza çok üzüldüm 😢 tam aradığımız doktoru bulduk demiştik, şimdi mecburen başka doktor bakıcaz