ayse98 Mamiss aptamil conformil kullandım oğluma onun tadı da acıydı ama oğlum gayet iştahlı içiyodu mamayı içer içmez kaka yapıyodu her mama sonrasında o yüzden değiştirdik biz
Mamiss ayse98 hemen değiştirdim milupa almaya başladım gerçekten yılların markası aptamil ama hiç memnun kalmadım
Biricigimmm Mamiss bende aptamil kullanmıstım metal tadı geliyordu bozulmustu sanırım kullandıgım mama
Alpsmomm Mamiss bizde ondan kullanıyoruz tadında hafif acılık var merak etme bozulmamış çünkü ben de öyle sandım ama kaç kere aldım onun tadı öyle