Mamiss Kızlar bebeğim aptamil prosyneo mama kullanıyor 1 haftadır hiç aklıma gelmemişti az önce tadına bakmak istedim ve resmen şok oldum iğrenç bi tadı vardı mama resmen acı başına böyle bişey gelen var mı son kullanma tarihide var ayrıca
Mom62626272 Mamiss yani aptamil kullandık dediğiniz değilsede hiç acılık yoktu ne yedirsem ilk ben tadına bakıyorum mama kaşık mama vs aklında bulunsun dikkat et bozulmuştur
TheBaby Mamiss Bende kullandım o mamayı ama tadınada hiç bakmadım. Bebeğim sevmişti. Acı olsa asla içmez ama ondan eminim.
Mrs_sonmez Mamiss bizde aptamil kullandık tadına bakmıştım Bi acılık yoktu sizinkinde problem var muhtemelen
GiybetReis Mamiss kapagını tam kapatmamış olabilir misiniz? Biz normal aptamili kullanıyoruz tadı baya tatlı
Mamiss GiybetReis bi zararı olur mu acaba doktora götürmeli miyim kakası yeşildi onunla alakalı mı acaba
GiybetReis Mamiss ek gıda yiyor mu? Üşüttüyse de kakası yeşil olabilir. Doktorunuza bi arayıp danışın isterseniz
Irmakprensesinannesi Mamiss valla bnm kızımda o maamyi kullandı sevmedi istemedi ve gaz yaptı şuan sma kullaniyrz gayet sevdi ve gaz sorunu yol memnunuz
Mamiss Irmakprensesinannesi birkaç yerde normal tadının böyle olduğunu okudum şaşırdım açıkcası bebek maması nasıl acı olabilir ki küçücük bebekler içiyor sonuçta anormal bi durum
Ozlmy Mamiss biz de ilk günlerde prosyneo kullanmıştık aynı sizin gibi ben de sonradan farketmiştim acı olduğunu ve bozuldu sanmıştım. Sonra aptamil ar aldık o tatlıydı. En son conformil kullandık o da acıydı. Conformil de acı çıkınca tam emin olmamakla beraber normal tadının böyle olabileceğini düşündüm 🤷🏻♀️
Mamiss GiybetReis mamayla ilgili olduğunu düşünüyordum zaten kontrolümüz var birkaç gün sonra onda mutlaka soracağım