Kurtlarkuslaralemi Naciyeylmz ben çiğ çiğ bile yerim pırasayı çok seviyorum. Yemek olarak da havuçlu pirinçli yaparım çok güzel olur bi annem le ben yerim zaten çoğu kişi sevmiyor.
MoRella Naciyeylmz Çok severim. Zeytinyağlısı ayrı, kıymalısı ayrı güzel oluyor. Zeytinyağlı derken gerçek zeytinyağlı öyle salça konanından değil 🙃 Üstüne bi de limon mmmm.. Tam da bugün pırasa yapacağım🤸♀️🤸♀️🤸♀️
Meerve Naciyeylmz biz sabah kahvaltılarına kavurup sloganla uzerıne yumurta kırarız super olur. Sonra yemeğini de yaparız Havuclu oda guzel tavsiye ederım
Splash-Splash-Love Naciyeylmz Oo ben çok severim. Yemeğini de severim, böreğini de, mücverini de efsane olur👍🏻👍🏻
ezogelinn Naciyeylmz zeytinyağlı havuçlu yaparım yerken birde üstüne limon yanında zeytin harika olur valla canım istedi bak evde var bari yarın pisireyim 😋
dnzcyc Ben sadece yeşil yerini yiyorum. Biraz normal domates biraz da yeşil domatesle çok güzel oluyor. Babaannem çok yapardı ondan öğrendik biz. Biraz ekşili oluyor.