Naciyeylmz Nasl güzel oluyor mu yemeğini yemedim kış yeneklerine alışmak istiyorum da güzel oluyo mu tadi
Ecemmclk5353 Naciyeylmz valla cok guEl ben pırasayı cok seviyorum canım havuçlu limon sıkıp yedin mi cok güxel oluyor
denizzzz95 Naciyeylmz Aslında çok güzel ama bana hamileliğimden beri mideme fena dokunuyor ağrıdan uyuyamıyorum
mustafayamaninannesi Naciyeylmz pek sevmezdim kendisini hamileliğimde annemde denk gelmiştim bi sevdim eve de aldım annemden 😂😂 sonra bi süre pırasa pişti bizde zeytinyağlı limonlu şimdi pek aramıyorum
Miniklord Ben annem limonlu yaparsa yerim . Kendim onun gibi beceremiyorum. Eşimde asla sevmez ama annemin yaptığını oda bayıla bayıla yer 😂
sarmaliklahana Naciyeylmz ben coooook severim özellikle yerken üzerin elimon sıkıyorum ayrı lezzet verıyor 🥳🤩
Sarikuzumalp Naciyeylmz Bol limonlu yapın çok güzel oluyor. Bende sevmezdim hiç bi kere yaptım sevdik sonra hep yaptım bolca limonlu çok lezzetli oluyor ☺️