19 aylığız bizde de başladı malesef zaten bu zamana kadar da mızmızdı hep . Hayır dediğimiz şeyleri zaten inadına yapıyordu şimdi daha da beter vurma ısırma yok Allah a şükür ama herşeye ağlıyor malesef 🤷♀️ Geçen akşam portak dilimledim kabuklu braz yedi bana verdi ye dye yedm ağladı sonra tekrar yaptı aynı şeyi bende yemedim bu seferde yemedim diye ağladı 🤣🤣