BalkizimBaloglum2 21 aylik kizim 2 haftadir ayni 2 yaş sendromu diye düşünüyorum afedersiniz anamı ağlattı 😶
Sefeff Balkupum2505 benimki de 20 aylık daha canım ama erken giriyorlar demek ki umarım erkende geçer ya
Balkupum2505 Sefeff insallah yaa bizde cok uyku gerilemesi oldu 20 gundur aksam yatmak bilmiyo 2ye kadar ayakta gunduz 1 kez uyumasina ragmen
Sefeff Toprak_2019 aynen öyle valla timarhaneleik olucam diyorum eşime. Resmen beni çıldırtmak için bilerek yapıyor sanki 😁
Toprak_2019 Sefeff evet pqpagan var evde artık hayvan bile intihar etme aşamasına geldi yazık canını yakmiyo zarar vermiyor ama surekli hayvanin başında 😁😁
Sefeff minnosummm oyle valla ya dışardan duyan kesin diyecek me yapıyorlar acaba bu çocuğa böyle ağlıyor
Sefeff Demetbulut benimki kendini dövuyor kafasını yer vuruyor elini ısıryor sonrada canı ağrıdi diye ağlıyor 😁
Sefeff Winnithepooh hahaha güldürdünüz beni sağolun 😅 bende öyleyim vala bi baktin tüm analar hep birlikte uçuyoruz 🤣🤣
Sefeff NukleerBaslikliKiz benimkide 20 aylık bu aylarda başlıyor sanırım anneler hep aynı aydan bahsetmişler. Umarım bir an önce duzelilrler😐
Askimizinmeyveleri Eleftra_ hatta uygulamada minik ergenler diye yazıyordu birde benim 9 aylık kızım var doğduğunda 2,5 yaşındaydı ablası o kadar kötüydüki anlatamam size dendromun üstüne birde kuma şükür düzldik artık tabi kalıntıları yine varda çok az