ezo3535 azra123halime aa bak kolunun üzerinde bırakmak mantıklı öyle yapayım tam açmıyım hafif gevşek kolunun üstünde kalsın 👌🏻👌🏻
kubr_pak ezo3535 Benim kızımda hep kundaklı uyuyordu, kundaksız asla uyumazdı ama artık alıştı, bi süre sonra kendi alışarak bıraktı
Mehfam ezo3535 ee elleri açıkken daha kolay döner yanlarına destek yastık kot yatağını ayarla kundak kötü birşey değil ki tabi tercih meselesi bende yarım kundak yapıyorum uyudugunda çok sakin uyuyor