ezo3535 4 ay 20 günlük bebeğim var , gece uykularında artık kundaklarız uyutmak istiyorum ama kundağı açınca uyanıyor nasıl bırakmam lazım neler yapabilirim fikir verir misiniz ?
Masmaviiii ezo3535 yavaş yavaş başlayın birden açmayın önce bi gece ayaklarını çıkarın dışarı bir kaç gün ayaklar dışarda sonra tek el sarmayın birkaç gün o şekilde sonra diğer el öyle öyle devam edin
ezo3535 Umutsinem çok korkuyorum ya uykusunda döncek elleri bağlı diye kundağı açtığım gibi elini kolunu hareket ettirip uyanıyor , inşallah fikir verenler olur
Busrasener43 Bı sayfada görmüştüm ilk baş sadece bir elini kundak yapın diğeri dışarda kalsın diyordu bir hafta tek el kundakta bir hafta sonra kundağı tamamen birakcakmissin bizde birakamadik henüz inşallah ise yarar
ezo3535 Masmaviiii yarım kundak yapıyorum zaten dün gece bi kolu çıkarttım hemen uyandı anca yavaş yavaş düzelcek heralde bakalım deneyeyim teşekkür ederim
ezo3535 Mehfam ya korkuyorum kundaklıyken döner mi diye çünkü kalçayı kundaklamıyorum yarım kundak yapıyorum , diyorum döner eder fark etmem vesvese işte
azra123halime ezo3535 bende dördüncü ayda bıraktım sallıyodum ayağımda asla bağlanmadan uyumazdı mecbur bağlardım daldığı zamn da yavaşça açardım ama çarşaf yine kollarının üstünde kalırdı kundakta olduğunu sanardı uyanmazdı 😂😂😂 öyle böyle baktım alışmış hatırlamıyorum bile
ezo3535 azra123halime aa bak kolunun üzerinde bırakmak mantıklı öyle yapayım tam açmıyım hafif gevşek kolunun üstünde kalsın 👌🏻👌🏻
Melikegunes- ezo3535 oğlumda öyle 7 aya yaklaştık nerdeyse hala kundakta uyur ama zamanla alisiyolar uyuttukdan sonra açiyorum ellerini oyle koyuyorum yerine uyanirsa tekrar sariyorum oyle uyutup koyuyorum kendi acıyor zaten
Mehfam ezo3535 ee elleri açıkken daha kolay döner yanlarına destek yastık kot yatağını ayarla kundak kötü birşey değil ki tabi tercih meselesi bende yarım kundak yapıyorum uyudugunda çok sakin uyuyor