Silaaaaa Aysenurg1deniz gayet normal bence oğlum 3 buçuk aylık 2 buçuk aylıkken sokmaya başlamıştı ellerini hala da emiyor 😂😂
Aysenurg1deniz benanerva bende öyle biliyorm 4 ayda dis olayı başla diye İnternetin yalancisiyim valla 😀
ikizerkekannesi Aysenurg1deniz 4-5 aylıkken emmeye başladı hatta 1-2 kere morarttı bile 7. Ayda dişi çıkmıştı kaşıntıları erken başlıyor büyük ihtimal kaşımak maksatlı emiyordur
Aysenurg1deniz ikizerkekannesi evet belki de öyledir eşim ve ben 4 aylıkken cikarmisiz dişimizi belki bize çekmiştir 🙂🙂
benanerva Silaaaaa benimki suam 5 aylik sizin zamanlarda basladi ama tık yok salya el agizda geziyoruz dislik almistik onlari kemiriyor 😅 havus vs vermedim henüz
Silaaaaa benanerva bi yerde okumuştum dişlik yerine soğuk sert koparamayacağı şeyler verin yazıyordu ondan verdim bende rahatlatırmış