Zlmmm çok teşekkürler bende araştırdım heralde normal diyo evet ama bi çok kişide kendisinde olduğunu ve koca insan olmasına rağmen bırakmadığını yazmış benim kuzenimde 30 yaşında hala emiyo dudağını bu yüzden sordum kalıcımıdir başına gelen varmı diye yani o akıl bende de var bu şekilde fikir vermektense yazmaman daha mantıklı o aklı bende kullanıyorum emin ol