Elibes Merve2241 50 günlük olmuşuz.Kimi zaman gaz sancısı çekiyor, ağlıyor.Uykuları çoğunlukla düzenli, keyfi de çoğunlukla yerinde Allah’a şükür.
Dlkglkm Oldugugibibiri teşekkür ederim bır deneyeyim.avent biberonu kullanıyoruz.siz kullandiniz mi aventin göğüs ucunu?
Oldugugibibiri Dlkglkm evet doğduğundan beri kullanıyorum göğüs ucum yoktu mecbur başladım. Sonra bırakmadı ben de pek uğraşmadım ama o süreçte biberon kullanmak zorunda kalmama rağmen memeyi reddetmemiş oldu
Esrasenay1 Merve2241 2ay 3 günden selamlar. 2. bebegim alıştım cok şükür . birbirimizi tanımaya başladık iyice ilk kizim da uyku ve gaz sorunu cok oluyordu bunda cok sukur elhamdülillah fazla yok
Dlkglkm Oldugugibibiri Bende deneyeyim .trendyoldan baktım ama bulamadım.nasil birşey acaba göğüs kalkanı olarak mı ismi geçiyor ?
Oldugugibibiri Dlkglkm Philips Avent Göğüs Ucu Koruyucu Kelebek Küçük Boy 2′li https://www.hepsiburada.com/philips-avent-gogus-ucu-koruyucu-kelebek-kucuk-boy-2li-p-HBV00000VREP5?magaza=JokerBaby&url_src=ios-product-detail linki ilettim size bebeğiniz yenidoğan olduğu için small boyu almanızı tavsiye ederim
Dlkglkm Oldugugibibiri teşekkür ederim💞herşeyi denemek istiyorum yeterki emsin gittikçe daha çok mama yiyor sütümunn kesilmesinden korkuyorum🥺
Oldugugibibiri Dlkglkm ben yüksek olasılıkla emebileceğine inanıyorum. Siz de inanın. Başta kabul etmese bile (biberon akışı daha hızlı sonuçta) Zorlayıp ağlatmadan yavaş yavaş teklif ede ede tutturun tutacaktır. bol şans😘