Angel00 üşütmemişsindir 3 aylık benim oğlum hala kusuyor, ilk günler daha çok kusuyordu doyduğunu anlamadığı için refleks olarak emmeye devam ediyor oda fazla geliyor. Bebekler fışkırtarak kusmuyorsa sıkıntı yok ağzından kesik süt gibi kusuyorsa sıkıntı yok. Yetiyorsun merak etme sen ne yaparsan yap ilk 3 ay falan ne yaparsan yap ağlar kusar vs normal bunlar geçecek bunu bil yeter