Yıllarca yaşadım gene cerrahiye gidin ilerlemeden en önemlisi kabız olmamak ve bu süreçte olabildiğince güzel beslenmek ki kullanılan ilaçlar ise yarasın çatlak iyileşsin kabız oldukça çünkü iyilseme olmuyo. Ben malesef ihmal ettim yıllarca ve ameliyat olmak zorunda kaldım