Kurtlarkuslaralemi Merhaba bende doğum yaptıktan sonra 3 bucuk ay çektim bu illeti bende önceden de olan birşeydi. Öncelikle kabız olmamanız gerekiyor çünkü tam geçiyor tekrar kabız oluyordum başa sarıyordu. Sabahları uyanınca hemen 2 3 bardak su için elma yiyin 1 kaşık zeytinyağı için sebze meyve ağırlıklı beslenin helva lif içeren bir besindir bol bol tüketin hem süt olur üstüne şu için günde 3 defa sıcak suya oturun doktor içine batikon dok demişti bazen batikon bazen ısırgan otunu lapa yapıp koyuyodum. Kantoran yağı sürün ara ara paneten pişik kremi o kremin iyi geldiğini söylüyorlar e bebekte satılıyor bir deneyin isterseniz ben Progtogol glivel krem ve fitilini kullandım en iyi gelen fitildi o geçirdi anüflex bitkisel krem onuda tuvalet öncesi ve sonrası sürüyordum. Çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah