Yazannesi1 theAna inşallah 🙏🏻 ayakta mı sallıyordun. Benim ki emerek uyuyor. Bazen uyumayınca ayağımda sallamaya deniyorum takla atıyor 🙉
theAna sadeturkvatandasi korkmayın kendinizi strese sokmayın belki sizin bebeğiniz sakin atlatacak her bebek bir olmaz 🌸
Yazannesi1 ZehraAktas02 Alakasız olacak ama isminizi mi değiştirdiniz sanki fotoğrafınız tanıdık 🙈 ama çıkaramıyorum 😬
ZehraAktas02 Yazannesi1 Aslında gitmiştim buradan ama dayanamayıp geri geldim eskisi kadar aktif değilim arada giriyorum 😊 Dilaybaby Di önceki
GizemLy sadeturkvatandasi hiç bir sıkıntısı yok benim oğlum 2 sene pış pış sesiyle uyudu uyku eğitimindeyken alışmıştı onsuz uyumuyodu. şimdi kızım 5.5 aylık doğduğu günden beri beyaz gürültüyle uyuyo gece gündüz gece de sabaha dek açık oğlum da da açıktı sabaha dek pış pış sesi şimdi 3.5 yaşında bırsktırdık tabiki 2 2.5 yaşında ama sıkıntısı yok sizi rahatsız ediyorsa gün gün kısarak kapatabilirsiniz komple
sadeturkvatandasi GizemLy yok ben o kadar alıştım ki o sese bi kaç kere şöyle bir şey oldu; sabah uyanıyorum mesela aa müzik kapanmış nasıl olur diyorum ama meğerse çalıyormuş, benim kulaklarım artık duyarsızlaşmış o sese😂 ben bebiş için zararlı olur mu acaba diye düşündüm sağolun rahatladım biraz😄
Zlm sadeturkvatandasi o kadar korkmayın sadece uykusuz bir süre geçirebilirsiniz bunu kabullenin yeter evet uyku gerilemesi çok zorluyo ama uykusuzluğu kabulkenince bı sorun olmuyo ☺️
sadeturkvatandasi Zlm valla kabullendim şimdiden hazır ve nazır bekliyorum 4.ay atağının üstümüzden geçmesini😂 şaka bir yana kolayca atlatırız inşallah tüm bebekler mışıl mışıl uyusun🥰
ozsez85 Sessizce yatırıyorum ben de yanına uzanıyorum, biraz pış pış , işlem tamam :) ama arada kriz anlarında sallıyorum , her zaman uyumuyor böyle:)
Mucizebebekisramira theAna emziriyorum yada mamasını veriyorum yatağına koyuyorum bazen emzikle bazen emziksiz uyuyor ama kızım prematüre olduğu için 41 gün küvözde kaldı orada alışkanlık edindi
Perfect_woman theAna bebeğim 19 aylık 3-4 gündür desteksiz uyutuyorum ışığı kapatıyorum TV nin parlaklığını iyice kısıyorum mindere yatırıyorum kendisini üzerine de battaniye örtüyorum yanında duruyorum öyle uyuyo artık sallamıyorum ☺️