Caylakanne Eğer humana süt çayı içiyorsanız o berbat koku yapıyor malesef doğumdan sonra bende terlemekten nefret etmiştim ama zamanla geçiyor
Bsrakya Tuba deotak aldim bende ama güvenipte kullanamıyorum çünkü marketden aldim sizce bebeğime zararlı olur mu yani deotak önermissiniz siz deotak mi kullanıyorsunuz normalde deodorant kullanmayın bebekler icin diyolar deotak zararsız mi
Mehruyan Fatos_tekeeva Eğer yeni doğum yaptıysanız bu ter kokusu problemi çoğu kadında oluyor. Bende yaşadım maalesef 3 ay sürdü. Gerçekten kendimden iğreniyorum. 3 ay sonra normale döndü.
Tml Beslenmenizde aşırı baharat kullanıyorsanız onlarda ter kokusu yapıyormuş 🤭 benim karbonat çözüm olmuştu
mom5643 Fatos_tekeeva doğumdan sonra bende kokuyordum 🙈 hiç geçmeyecek sanmıştım, duştan üç dakika sonra sanki üç gündür yıkanmamışım gibi kokuyordu koltuk altım. Sonra kendiliğinden geçti, sanırım 2-2,5 ay kadar sürdü.
Fatos_tekeeva mom5643 Ben her dakika başı her saniye her zaman valla kafayı yedim sorarlarsa koltuk altından kafayı yedi dersin diyorum eşime 😂
Esra_51 Bsrakya hayır bence kesinlikle kullanın ben asırı memnunum asla kokutmuyor kat kat giyinmeme ragmen
Tuba Bsrakya ben hiç bir zararını görmedim kullandım 😊 onun haricinde parfüm veya deodrant kullanmadım. Deotakın hiç kokusu yok zaten🙏🏼