Fatos_tekeeva ben vichy nin kırmızı kapaklı roll-onunu kullanıyorum eczanede satılıyor, terleme önlemiyor kokuyu önlüyor, böylece yine ter bezleriniz çalışmış oluyor. Yıllardır kullanırım çok memnunum, fiyatı yüksek gelebilir ancak uzun süre gidiyor, leke de bırakmıyor