Dereninannesi38 Aytn57 üzülmeyin benşm kızımda 2840 doğdu bizde 5.ayın içindeyiz 5750 benimkide. Emmiyor sağıp veriyorum onu bile içmiyor çoğu zaman. Mamayı zaten hiç içmiyor. Ek gıdadan umutluyum bakalım. Sizde sıkmsyın canınızı sağlıkları yerinde olsun da zayıf olsunlar napalım 😑
Aytn57 Dereninannesi38 yaa çokk teşekkür ederim Eşimde öyle diyor sağlıklı olsun gerisi önemsiz diye ama insanların şu baskıları bunalttı beni💕
KucukAdamm Aytn57 ikisini bir arada verince birbirinin değerini öldürüyor pekmez değilde keçi boynuzu özü ile verin .
Aytn57 Bersahefem hayır ben normal baskül ile tartıyorum doğrı gösteriyor oturttuyorum o şekilde çıkıyor ama tabi bi hassas tartı değil
Dereninannesi38 Aytn57 haklısınız bende çok üzülüyorum yemediği için ama elden bişey gelmiyor ben elimden geleni yaptığımı düşünüyorum bazen bebeklerin de tercihine saygı duymak gerekiyor aslında
Bersahefem Aytn57 normal baküller banyo baskülü diye geçiyor.onlar doğru göstermeyebilir ama .ben de tartıyorumda doğru çıkmjyor sağlık ocagındaki hassas tartıda daha fazla çıkıyor geneld e
pembekoalam Aytn57 benim kızımda haziran da 3875 dogdu şu an 6500 malesef bizde cok az alıyoruz😓sağlıklı olsunlar da ek gıda dönemi inşallh toparlarlar
melekdag Aysun_Umay3705 bunu söylemenize gerek varmıydı cidden . Aferin size siz iyi bakmışsınız bebeğinize BRAVO , bunu yazacağınıza öneride bulunsanız daha iyi olmaz mıydı. Post sahibi zayıf diye üzülüyor siz kilolu diye böbürleniyorsunuz
Aysun_Umay3705 melekdag yazımın sonunu tam okumadınız sanırım bebekten bebeğe bünyeden bünyeye değişir yetişkinlerde de sonuçta kilo alıp verimi öyle değişen bişe yazdım post sahibi dururken bni eleştirmek de size düşmez yazımı beğenmediyseniz görmezden gelin sonuçta size değil post sahibine yazdım
Aytn57 melekdag hassasiyetiniz için çok teşekkür ederim 🌸Etrafımdaki insanlar resmen beni bunalıma sokmuş. Arkadaşın kötü anlamda yazdıgını düşünmüyorum ama tabi ki biraz daha öneri amaçlı yazsa daha iyi olurdu anlayışınız için teşekkürler
BurcuBrc Yani bence bu kilolar az değil benim kızım 9 aylık 9 kg gayet normal 4-5 aylıkken 5.5 6 kg falandı her bebek öbür olmuyir 120 mama yer Max 150 bir iki kez ek gidada alıyoruz persentil tablosundan bakabilirsiniz kilo boy baş çevresi oranlarina
brcry Bi idrar tahlili verirsiniz eger hiç kilo alımı yoksa. Ama ayda 400gr dan fazla kiLo alımı varsa normaldir
Aytn57 brcry 15 gün sonra gel dedi doktor bakalım kilo almış mı ona göre doktor isterse verririz tabi kii
brcry Her bebek kilolu olcak diye bişey yok ayrıca dogum kilosuna göre bakmak gerekiyo başka bebeklere göre değil
BurcuBrc brcry Kesinlikle size katılıyorum benim kızım 3100 doğdu 2600 e düştü yani hep 500-600 Gr aldı ama sağlıklı çok şükür iştahlı bir bebek değil memeyi bıraktı çoktan 6. Ayda mama da zorla yiyor hiç sevmiyor ama kimisi böyle oluyor sağlık olsun
Aytn57 Elifim46 doktorumuz havuç suyu elma suyu verebilirsin dedi elma suyu verdim bir çay kaşıgı kadar
Aytn57 Dereninannesi38 kesinlikle öyle ama kendimi yetersiz hissediyorum bazen çok üzülüyorum ama sağlığı yerinde olsun tabiki en başındaki dileğim bu
melekdag Aysun_Umay3705 bu aylardaki bebeklerim gelişimini nasıl diye sormamıs sonuçta . bi öneri bi çözüm arıyor . Görünce sinir oldum yazdım amacınız kötü değildir fakat her anne bebeği zayıf diye üzülürken bunu yazmanız saçma geldi .
ErdemGokbey Aytn57 Benim oğlumda Temmuz 2 doğumlu 2405 doğdu şuan 5900 ancak o da kıyafetlerle mama kullanıyorum ama kilo almıyor ve bana ek gıdaya geçmem de söylenmedi az kilo alıyor biliyorum yemek istemiyor ama sağlıklı en azından elhamdulillah
YelizNis Aytn57 sizde beni gordum gercekten ayni duyguları yasadim. Cevredekiler bu çocuk neden kilo.almiyo sutun mu yaramiyo acaba. Diye konuşmaları bitmiyo. Bende cok uzdum kendimi ama büyüdü büyüyor. Ne kadarlik bu arada bebeginiz.