Merhabalar benim bebeğim 2800 kiloda doğdu temmuz ayında şuan 5700 kilo alımı çok yavaş anne sütünü çok az alıyor mama da kullanıyoruz doktor bir hafta önce yoğurt ver dedi içine pekmez koyup başladık ama kızım hala kilo almıyor 15 gün sonra kontrolümüz var. Hatta kan verip değerlerine baktık hepsi iyi şükür ama neden bu kadar zayıf ve kilo almıyor