alisileedis kesinlikle tavsiye ederim. E bebekte iki çeşidi var, önü açılan ve açılmayan. Alırken önü açılanı tercih edin bence. Diğerine bebeği oturtmak, içinden çıkarmak çok zor oluyor diye yorum yapmış insanlar. Ben önü açılanı aldım. Tam beş aylıkken kullanmaya başladık, şuan 7 aylık ve desteksiz oturuyor. Biz faydasını gördük. Umarım sizde memnun kalırsınız