Canınızı sıkmayın. Benim oğlum şuan 14 aylık. 10 aylıkken 15 dkka falan desteksiz oturup sonra kendini pat diye geriye atıyordu. Ama kendisi devrilme değil bilinçli atıyordu. Yaşına geldiğinde hâlâ yürümeyi bırakın sıralamıyordu bile (hâlâ öyle ) özel bi hastaneye götürdüm. Tahlil bile yapmadan bu çocuk kas hastası Sma tip2 belirtisi bunlar dedi. Başımdan aşşağı kaynar sular döküldü o günün ertesi günü sütüm bile kesildi. Hemen 3 4 güne tıp fakültesine götürdük çocuk nöroloji bölümüne. Doktor dedi çocuk yaşında diye basmak yürümek zorunda değil. 20 aya kadar süresi var. Birsürü test yapıldı. Çok şükür birşey çıkmadı. Şimdi 14 aylık olucak. Hâlâ yürümüyor 2 aya bir doktora çocuk nörolojiye gidiyoruz yavaş yavaş olucak diyor. Yani her çocuk farklı canınızı sıkmayın.