Itsybitsyspider Hastanemiz zaten kadın doğum ve cocuk hastalıkları hastanesiydi. Yaş almış ebeler vardı ve tanıdık doktorumuz benimle beraber cıktı odaya.bende de hata var verdği kremi düzenli kullanmadım. Bir dahaki sezaryende temizleriz dedi ama tek cocuk olacagı için böyle kalacak 😅 tek sorun zaman zaman kaşınması ve genital temizliğinde hala iyileşmemiş hissine kapılıp acıyacak korkusu olması.