Kızlarr sezaryen olan kızlar bana bakın lütfen. 7 ay olacak hala dikiş yerimin hemen üzeri böle bombeli gibi dikiş yerim içerde üstünde böle tümsek var gibi ay anlatabildimmi bilmiyorum. Böyle olan varmı varsa normal mi dr a gitmeli mi yardım edin lütfen 😕 psikolojim bozuldu hiç hoş görünmüyo